NL    EN    DU    

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Het managen van klanttevredenheid maakt een integraal onderdeel uit van onze bedrijfsfilosofie waarin de wensen van onze opdrachtgevers en klanttevredenheid centraal staan. Naast klanttevredenheid zijn het leveren van constante kwaliteit en het streven naar voortdurende verbetering van onze bedrijfsprocessen essentiële uitgangspunten in onze dienstverlening. Het spreekt voor zich dat daarin de behandeling van klachten niet kan ontbreken en dat wij het aanmelden van klachten zo efficiënt mogelijk willen laten verlopen. In onze optiek van klanttevredenheid zien wij klachten en adequate behandeling ervan dan ook als een uitgelezen mogelijkheid om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Klachtenmanagement

Indien u om welke reden dan ook niet tevreden bent over de dienstverlening van Eldee Expo Experts B.V., raden wij u nadrukkelijk aan om uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit vormt voor ons een directe gelegenheid om in te haken op klantgerichte verbetering van onze eigen organisatie. Wij verzoeken u om uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en daarbij aan te geven waar uw klacht specifiek betrekking op heeft.

Adressering van klachten

Indien u een klacht heeft kunt u deze richten aan Afdeling Klanttevredenheid. Onze contactgegevens zijn:

Eldee Expo Experts b.v.
Bosmanskamp 21-23
4191 MS GELDERMALSEN
Tel.: 0345-585 600
Fax: 0345-585 601
E-mail: eldee@eldee.com

Meer informatie over klachtenbehandeling? Wenst u meer informatie over de wijze waarop uw klacht door ons in behandeling wordt genomen en opgevolgd? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen, wij staan u graag te woord!
Onze voordelen
Vaste contactpersonen
Full-service
Alles onder één dak
Persoonlijk contact
+31 (0)345 58 56 00
Naar contact
Bel mij voor een afspraak Offerte aanvragen